maandag 6 januari 2014

Een leuke man

Een man vindt mij leuk. Hij heet Hans. Maar ik weet nog niet of ik hem leuk vind. Is dat raar? Nee, dat denk ik niet. Je weet namelijk nooit zomaar of je iemand echt wat vindt, voordat je hem wat beter kent. En deze man ken ik nog helemaal niet.

Hij staat namelijk op mijn Facebook pagina en daar zegt hij dat hij me leuk vindt. Als ik echter op Hans druk, dan kom ik opeens op een datingsite terecht. Dus die Hans vindt me helemaal niet leuk. Want Hans kent me helemaal niet. Weet waarschijnlijk niet eens van mijn bestaan. Waarschijnlijk staat Hans gewoon op ieders Facebook. Zelfs op die van getrouwde vrouwen. En misschien ook wel op die van mannen. En is er van verkering krijgen dus geen enkele sprake. Of zelfs maar van aantrekkingskracht.

Het is net zoals er een man op allerlei sites staat die met een of ander supermiddel enorm is afgevallen. In Nederland heet hij Piet, in Spanje Juan en in Noorwegen waarschijnlijk Wiki. Het is overal dezelfde man, maar hij komt uit elk land. Het is een echte wereldreiziger die man. En hij wordt steeds magerder waarschijnlijk. Het punt is, wat moet je nog geloven van al die onzin die ze je voorspiegelen? Want Hans heet waarschijnlijk ook helemaal niet eens Hans.

Hij is waarschijnlijk ook helemaal niet single, maar gewoon een fotomodel dat betaald krijgt voor het feit dat hij zegt dat hij iedereen leuk vindt. Ik denk niet dat Hans nog gewoon over straat kan. Want alle vrouwen denken dat hij hun grote liefde is. En dat is hij dus niet. Maar misschien, heel misschien, woont Hans ook wel helemaal niet in Nederland. Heet hij eigenlijk Juan en eet hij in Spanje die supervrucht om slank te blijven. En staat daar op de Spaanse Lexa een Nederlandse Piet onder de naam Juan, die zegt iedereen daar leuk te vinden.

Nee, dan Boer zoekt Vrouw. Daar vecht je met nog twee anderen vrouwen tot je met je ellebogen in de stront zit en je de boer van je dromen in je armen mag sluiten. Toen ik zondagavond zag hoe de emoties bij sommige dames hoog opliepen omdat ze werden weggestuurd dacht ik: “Dat met Hans is niks. Maar dit is ook niks. In het echte leven slaan mensen elkaar de tent uit als er een derde persoon in het spel komt. En hier heeft de boer of boerin maar liefst 3 scharrels en dan nog legitiem ook.” Wel laten ze te pas en te onpas weten dat ze zich nog niet helemaal openstellen. Want ja je weet het niet en dat maakt kwetsbaar. En dat is niet leuk als je dan toch een schop krijgt daarna. Nee, dan Hans. Die blijft tenminste op veilige afstand. Hij zegt in ieder geval dat hij me leuk vindt, zonder me weg te sturen.


Lekker winkelen zonder zorgen - Gratis verzending en retour

Geen opmerkingen:

Een reactie posten